niedziela, 12 kwietnia 2015

CIERPIENIE BOGA

Cierpienie Boga się nie skończyło.
jest tak potężne, jak Jego Miłość.
Bóg cierpi nadal
gdy ludzkość grzechy pomnaża,
historia krzyża, wciąż się powtarza.

On cierpi w każdym poczętym życiu
które miłości na ziemi nie spotkało. 
Cierpi, 
w ubogich, głodnych, pogardzanych
dla których chleba ciągle jest za mało. 

Cierpi, 
gdy kłamstwo korzenie zapuszcza,
gdy pycha ludzka, krzywdzi, upokarza.
Cierpi, bo kocha każdego człowieka...
Historia krzyża, wciąż się powtarza.

Jak długo Miłość Boża, 
krzywd doznawać będzie !?
Czy człowiek zejdzie z drogi zatracenia?
CZY POJMIE WRESZCIE, 
ŻE BOŻE MIŁOSIERDZIE,
TO MIŁOŚĆ, KRZYŻ I WIELKIE
CIERPIENIA.


Niedziela Miłosierdzia Bożego
12.04.2015.r


Ten wiersz napisałam, po przeczytaniu słów Pana Jezusa,
które wypowiedział do Alicji Lenczewskiej, podczas jednego z objawień.
Było to w latach 1985 - 2010.

,,To, co się działo w Jerozolimie podczas Mojej męki, jest materialnym
zobrazowaniem tego, co dzieje się w Moim Sercu, gdy moje dzieci ranią
i krzywdzą Moją Miłość. Każdy człowiek może Mi pomóc, nie raniąc Mnie,
i swoimi prośbami i zadośćuczynieniem przepraszając za innych.
Największym wyrazem miłości jest to, gdy ktoś chce przyjąć część Mojego
cierpienia przez uczestniczenie w nim"

art. ,, Miłujcie się!" nr 2-2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz